Atrás Irene Voz, alumni del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UPF, rep el Premi Impacte al Jove Talent

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha concedit aquest guardó a Irene Voz en reconeixement a la qualitat del seu Treball Fi de Grau sobre la comunicació entre professionals mèdics i pacients.

16.05.2024

Irene Voz, alumni del grau en Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UPF, ha estat guardonada amb el Premi Impacte al Jove Talent, concedit pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Amb aquest premi, s’ha reconegut la qualitat del seu Treball Fi de Grau (TFG) sobre la comunicació entre professionals mèdics i pacients.

L’alumni de la UPF va recollir el guardó durant l’acte de lliurament de l’XI edició dels Premis Impacte 2024, que consten de diverses categories per reconèixer el talent dels professionals i campanyes de màrqueting i la comunicació. La cerimònia d’entrega dels guardons, a la qual van assistir més de 300 persones, va tenir lloc el dijous 9 de maig al vespre al Teatre Prado de Sitges i va comptar amb la presència del degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, Miquel Campmany; i del primer tinent d’alcaldessa de l’Ajuntament de Sitges, David Martínez

En la categoria de Talent Jove, el jurat dels premis ha decidit premiar Irene Voz, no només per la qualitat del seu TFG, sinó també per l’impacte que les seves conclusions i recomanacions sobre el tema poden tenir entre els professionals sanitaris.

Després del lliurament dels premis, es va celebrar la Nit del Màrqueting i la Comunicació als jardins del Teatre Prado amb sopar i actuacions musicals i un final de festa al xiringuito La Iguana de la platja de Sitges.

Els Premis Impacte

Els Premis Impacte són el màxim reconeixement del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya a professionals, agències, marques i empreses del sector. Aquests guardons consten d’una vintena de categories, la meitat per reconèixer la qualitat de campanyes i projectes des de de diferents vessants (creativitat, estratègia de mitjans, xarxes socials comunicació corporativa, esdeveniments, investigació, innovació del producte, disseny, producció o construcció de marca) i l’altra meitat per guardonar professionals del sector a títol particular, entre les quals s’inclou la de Talent Jove. També existeix el premi al membre d’honor, que enguany ha recaigut en Núria Vilanova, fundadora i presidenta d’Atrevia.

03. Salud y bienestar
04. Educación de calidad