Vés enrere La UPF convoca els premis als millors treballs de recerca de batxillerat

La UPF convoca els premis als millors treballs de recerca de batxillerat

Les diferents facultats i centres de la Universitat organitzen enguany una dotzena de concursos adreçats als estudiants de batxillerat, per tal d'incentivar el seu interès cap a la recerca.
13.01.2016

Com cada any des del 2003, la Universitat Pompeu Fabra obre una convocatòria de premis i concursos per als alumnes de segon de batxillerat que realitzen aquest curs el seu Treball de Recerca. D’aquesta manera, l'objectiu és incentivar la investigació en els diferents àmbits del coneixement i desvetllar l'interès dels joves cap a la recerca.

Així doncs, cada centre ha convocat el premi en el seu propi àmbit acadèmic, de manera que els treballs hauran de presentar-se al concurs corresponent a la seva temàtica. Prèviament, els estudiants, per prendre part a la convocatòria, hauran d’haver estat seleccionats pel seu propi centre de secundària on estudiïn.

Quant a la selecció dels guanyadors, cada faculta o escola triarà els professors que formaran part del jurat, així com els premis que s’atorgaran, que poden variar des de retribucions en metàl·lic, aparells tecnològics o, fins i tot, la matrícula gratuïta del primer any de grau. Els  guardons es lliuraran als respectius guanyadors en el decurs d'actes que tindran lloc durant el darrer tram del curs acadèmic vactual.

D'altra banda, la Facultat de Traducció i Interpretació presenta la 16a. edició del Concurs de Traducció. Aquesta convocatòria està oberta a tots els estudiants de tercer i quart d’ESO, i primer i segon de batxillerat, en les categories de la traducció al català del francès i l’alemany.

Per a més informació es poden consultar les bases a les webs dels diferents centres:

Facultats i escoles de la UPF

Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida:

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials:

Facultat de Ciències Polítiques i Socials:

Facultat de Comunicació:

Facultat de Dret:

Facultat d'Humanitats:

Facultat de Traducció i Interpretació:

Escola Superior Politècnica:

Centres docents adscrits

Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI):