Vés enrere Convocats els premis als millors treballs de recerca de batxillerat

Convocats els premis als millors treballs de recerca de batxillerat

Les diferents facultats recompensaran l'esforç dels estudiants de secundària que hagin realitzat les millors recerques de cada àmbit. Es poden presentar als premis els treballs finalitzats durant el curs 2014-2015.
13.01.2015

Entrega dels Premis treball de recerca de batxillerat de la Facultat de Dret (2014)Un any més, la UPF ha convocat una sèrie de concursos i premis destinats als alumnes de batxillerat que han realitzat el seu treball de recerca durant el curs actual. Amb l'objectiu d'incentivar la investigació en els diferents àmbits, la Universitat atorgarà un premi a les millors recerques de cada branca acadèmica.

Cada facultat ha obert la seva pròpia convocatòria, de manera que els treballs hauran de presentar-se al concurs corresponent a la seva temàtica. Per a que se'ls pugui tenir en compte, els alumnes hauran d'haver estat prèviament seleccionats pels centres de secundària de Catalunya on estudiïn, ja siguin públics, privats o concertats.

Per decidir els guanyadors, cada facultat triarà els membres del seu jurat d'entre els seus professors. Els terminis i les dates d'anunci de les resolucions seran diferents depenent de la categoria. També variaran els premis, que poden ser retribucions en metàl·lic, aparells tecnològics o, fins i tot, la matrícula gratuïta del primer any de grau.

Finalment, la Facultat de Traducció i Interpretació ha organitzat també el XV Concurs de Traducció, al que s'hi podran presentar els alumnes de tercer i quart d'ESO i de primer i segon de batxillerat. La competició, que se celebrarà en dues fases, buscarà les millors traduccions francès/català, català/francès, alemany/català i català/alemany.

Per a més informació, consulta les bases de cada convocatòria de premis:

Facultats i escoles de la UPF

Centres docents adscrits: