Vés enrere Neix "Som llenguatge", un espai a la xarxa dedicat a la lingüística, la traducció i el discurs

El Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge de la UPF ha impulsat la creació d'aquesta plataforma en línia, que difon activitats i notícies d'interès entre la comunitat universitària relacionada amb l'estudi del llenguatge.
18.05.2015

Pàgina de Facebook de "Som Llenguatge"El Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge de la UPF ha impulsat la creació de " Som llenguatge", una plataforma en línia destinada a difondre debats, notícies, esdeveniments, estudis i altres informacions relacionades amb la lingüística, la traducció i el discurs.

Aquesta plataforma, que funciona a través d'una pàgina de Facebook , vol ser un punt de trobada per a tots els membres de la comunitat universitària de Barcelona i rodalies interessats en l'estudi del llenguatge.

Un dels objectius del projecte es assentar, a mitjà termini, les bases d'una plataforma on els subscriptors puguin mantenir discussions actives sobre temes relacionats amb el llenguatge, com ara la política lingüística, la traducció literària o l'anàlisi del discurs polític, entre d'altres. D'aquesta manera, la pàgina busca motivar la reflexió sobre els aspectes teòrics i pràctics d'aquesta àrea de coneixement.

D'altra banda, "Som llenguatge" té una vocació de servei, pel que també acull un complet calendari amb les activitats més destacades sobre la matèria i es fa ressò d'experiments remunerats, beques i altres promocions destinades als estudiants d'aquest àmbit.

La plataforma es nodreix de les aportacions dels seus participants, que poden fer arribar informacions sobre qualsevol tema relacionat amb el llenguatge al correu electrònic [email protected].