Vés enrere Barcelona International Summer School 2023, formació avançada en un entorn internacional

El programa de cursos d’estiu està adreçat a estudiants de la UPF i d’altres universitats de tot el món que vulguin enriquir i avançar els seus estudis durant el mes de juliol. Aquesta edició inclou 21 cursos que van més enllà dels plans d’estudis dels graus i ofereixen una formació avançada en diferents àmbits de la Universitat.

22.02.2023

Per sisè any consecutiu, la UPF organitza la Barcelona International Summer School (BISS), que oferirà als estudiants de la UPF i d’altres universitats de tot el món, l’oportunitat de cursar assignatures noves que no es troben als plans d’estudi anuals i que els permetran participar en una formació avançada basada en els punts forts acadèmics de la Universitat. El programa tindrà lloc del 3 al 28 de juliol.

La BISS va néixer l’any 2018 amb l’objectiu de convertir-se en el programa de referència a l’estiu per estudiants de la UPF i d’universitats de tot el món. Enguany s’impartiran 21 cursos concebuts com una invitació a pensar i aprendre més enllà de les disciplines tradicionals. Les assignatures tracten temes des de l’economia circular, la justícia global i el desenvolupament sostenible a les humanitats. Els cursos estan estructurats en mòduls de diferent durada i intensitat, que poden ser combinats de manera flexible en períodes d'entre una i quatre setmanes.

El període d'automatrícula als cursos de la BISS 2023 per als estudiants de la UPF és el 8 i 9 de març i del 17 d'abril al 15 de juny, i des d’ara i fins al 15 de juny de 2023 per als estudiants d’universitats d’arreu del món.

Els estudiants de la UPF podran cursar assignatures d’altres disciplines i facultats per ampliar la seva formació més enllà de l’àmbit disciplinari dels seus graus. També, de la seva mateixa disciplina, però amb un enfocament més pràctic i aplicat, en grups reduïts i companys de tot el món. Els cursos tenen reconeixement de crèdits ECTS i es poden matricular com a part de l’oferta de formació transversal de lliure elecció. Professors de les diferents facultats compartiran les seves actuals línies de treball amb els participants des d’una perspectiva teòrica, metodològica i pràctica. A més, el professorat també podrà supervisar projectes d’investigació independent.

04. Educació de qualitat

Notícia publicada per: