Vés enrere Jordi Pérez, premi Jaume Vicens Vives 2011 a la qualitat docent universitària

Jordi Pérez, premi Jaume Vicens Vives 2011 a la qualitat docent universitària

Una distinció que honora l''excel·lència universitària i que ha rebut el degà de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida i professor del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut,  per tal que continui la seva prestigiosa tasca docent.
31.08.2011

Un any més, el 30 d'agost, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha fet públic els guardonats amb les distincions Jaume Vicens Vives 2011 a la qualitat docent universitària, un premi que des de 1996 reconeix la qualitat i l'excel·lència en aquest àmbit. El Consell Executiu ha donat llum verd al Decret pel qual es donen a conèixer les persones i institucions reconegudes amb aquesta distinció, que es lliurarà el proper 7 d'octubre, coincidint amb l'obertura del curs acadèmic 2011-2012.

Enguany,  el Govern ha concedit quatre premis individuals i tres de col·lectius . A títol individual, un dels premis ha estat per a Jordi Pérez Sánchez, degà de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida i professor del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (CEXS) de la Universitat Pompeu Fabra,  atorgat per la qualitat de la seva tasca docent. El premi està dotat amb 20.000 euros i ha d'anar destinat a projectes d'innovació o de millora docent.

Jordi_PerezJordi Pérez, provinent de la facultat de Medicina de la UAB, es va incorporar a la UPF com a professor titular de Psicologia Mèdica per iniciar el projecte dels estudis de Biologia. Des d'un principi, ha estat el responsable de l'Oficina de Coordinació i Avaluació Acadèmica de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida i del grup de recerca Educativa en Ciències de la Salut. El curs 2005-2006 va ser premiat pel Consell Social de la UPF per la qualitat de la seva docència i  l'any 2009, la Societat Catalana de Recerca i Teràpia del Comportament (SCRITC) li va atorgar el Premi Paulov, la màxima distinció que atorga aquesta societat a la trajectòria docent.

Igualment, cal destacar que els estudis de Biologia que han estat sota la seva direcció, han estat guardonats dues vegades amb un premi Jaume Vicens Vives de la Generalitat.

El premi Jaume Vicens Vives que honora el professorat i els departaments universitaris es va crear l'any 1996 i té com a finalitat premiar l'excel·lència en la docència universitària. Les candidatures les presenten els consells socials de les universitats públiques catalanes o els òrgans equivalents de les universitats privades.

Altres e-notícies relacionades:

Un grup de docents de la Facultat de Traducció i Interpretació guanyen una distinció Jaume Vicens Vives

Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent per als Estudis d'Enginyeria de Telecomunicació

La UPF obté tres distincions Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària

Distinció Jaume Vicens Vives per a la Facultat de CC de la Salut i de la Vida