Vés enrere Les millores de la Biblioteca de la UPF, a proposta dels estudiants

Les millores de la Biblioteca de la UPF, a proposta dels estudiants

S’engega per primera vegada el BiblioLAB. Una marató d’idees, on l’objectiu és identificar les necessitats i els aspectes de millora dels serveis de la Biblioteca i desenvolupar propostes per fer més propera l’experiència dels alumnes.

11.11.2015

El proper dimecres 18 de novembre tindrà lloc per primera vegada el BiblioLAB. Una marató d’idees, on l’objectiu és identificar les necessitats i els aspectes de millora dels serveis de la Biblioteca i desenvolupar propostes per fer més propera l’experiència dels alumnes.

El programa tracta diferents temàtiques, des d’aplicacions mòbils i en xarxa que permetin reservar sales d’estudi i veure la disponibilitat a la Biblioteca amb més facilitat, a la creació d’un espai d’estudi més relaxat amb sofàs, passant per la promoció de workshops i sessions culturals.

La biblioteca del campus del Poblenou acollirà els estudiants que s’hagin apuntat al programa per treballar en les idees presentades i crear un projecte de remodelació d’algun servei que ofereixi el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI).

Durant tot el dia, els estudiants que participin hauran d’idear un projecte que s’ajusti a alguna de les propostes fetes durant el mes d’octubre. A més a més, s’oferiran altres activitats complementàries, com un seguit de xerrades relacionades amb les noves tecnologies i l’emprenedoria.

L’endemà, cada grup d’estudiants haurà d’omplir el formulari final del projecte i presentar la proposta de millora davant d’un jurat en cinc minuts. El jurat estarà format per personal de la Biblioteca, del Servei d’informàtica, professors dels departaments de Comunicació i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i membres actius del HackLab UPF.

Els resultats es coneixeran el mateix 19 de novembre a partir de les 13.30 hores i, seguidament, es farà el lliurament dels premis als grups guanyadors: una targeta regal de 600 euros per a productes de l’FNAC, una altra de 400 o un lot de productes. També hi haurà un premi per la idea més votada pels usuaris de totes les presentades a la pàgina del BiblioLAB.