Vés enrere Una web renovada per fomentar l'emprenedoria universitària i la vinculació amb l'entorn empresarial

L'equip d'emprenedoria de la Unitat d'Innovació de la UPF la presentarà en el decurs de l'acte de lliurament dels premis UPFEmprén, el proper 28 de novembre.
20.11.2011

Des que l'any 2006 es va crear la UPF Business Shuttle, adreçada a tots els emprenedors de la comunitat universitària per al foment de noves empreses en qualsevol dels àmbits prioritaris de la universitat, s'han creat tres spin-offs o empreses sorgides a partir de la recerca feta a la Universitat.  A més, s'han assessorat i conduit diversos projectes empresarials, alguns dels quals han estat premiats en diferents certàmens de foment de l'emprenedoria i de les idees de negoci pel seu caràcter innovador.

Al llarg de tot aquest temps, l'equip d'emprenedoria de la Unitat d'Innovació de la UPF ha treballat per aconseguir l' objectiu d'evolucionar des d'una universitat capdavantera en docència i recerca cap a una universitat emprenedora capaç de transferir els resultats de la recerca a una societat en constant evolució.

emprenedoria Com a continuació d'aquest objectiu primordial de difondre la cultura emprenedora en la comunitat universitària,  s'acaba de posar a punt una nova pàgina web:

que facilita l'accés a convocatòries, subvencions, premis, legislació específica en l'àmbit empresarial, a més d'incorporar nombroses noves eines com ara l'accés a les principals xarxes socialsFacebook, LinkedIn i Twitter, avui dia eines indispensables per establir contactes i intercanviar informació.

L'equip d'emprenedoria de la Unitat d'Innovació de la UPF presentarà la nova web en el decurs de l'acte de lliurament dels premis UPFEmprén, promoguts pel Consell Social de la UPF, el proper 28 de novembre.

Tot per tal de fomentar l'emprenedoria universitària i la vinculació amb l'entorn empresarial :

• Assessorament i recursos perquè les idees i els projectes puguin arribar a convertir-se en una oportunitat de negoci
  • Orientació en la redacció del Pla d'Empresa
  • Anàlisi de la viabilitat tècnica i econòmica del projecte
  • Seguiment del projecte
  • Espais d'Incubació UPF Business Shuttle
  • Accions formatives orientades a les necessitats de l'equip emprenedor
  • Organització de conferències, trobades d'emprenedors, jornades, tallers, activitats de networking, etc.
  • Promoció del projecte a la web de l'UPF Business Shuttle

La UPF és una de les nou universitats catalanes (les vuit universitats públiques més la Universitat de Vic) que formen part de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària. Aquesta iniciativa, subvencionada per la Generalitat de Catalunya, es posa en marxa per tal de dur a terme, de manera coordinada, accions de foment de l'emprenedoria, i de contribuir a la detecció del talent emprenedor i a la creació de vocacions empresarials en la comunitat universitària.

La Xarxa d'Emprenedoria Universitària té quatre línies estratègiques: motivar i fomentar l'esperit emprenedor a la universitat catalana; donar suport i promoure idees innovadores en projectes empresarials sorgits en l'entorn universitari; fer créixer i consolidar iniciatives empresarials, i generar coneixement que pugui subministrar recursos i dispositius orientats a valoritzar l'emprenedoria universitària.

Altres e-notícies relacionades:

La UPF forma part de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària

S'obre la convocatòria de la 1a edició del Concurs: "Impuls emprenedor"

Quatre iniciatives empresarials, seleccionades com a finalistes a VALORTEC

Dos projectes empresarials de la UPF, guanyadors al 8è Concurs d'Idees de Negoci