Dimecres 17 de setembre: Presentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants d'intercanvi a les 11.30 hores a l'Auditori de Ciutadella.

Dissabte 20 de setembre: Visita al Cosmocaixa i possibilitat de participar en l'activitat "La nit dels telescopis" amb motiu de les festes de la Mercè.

Dilluns 22 de setembrePresentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants de postgrau a les 10.00 hores a l'Auditori de Ciutadella.

Dimarts 23 de setembre: Presentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants d'intercanvi de l'ESCI a les 13 hores a l'aula 40.002 de l'edifici Roger de Llúria.

Dimecres 24 de setembre: Visita guiada per Montjuïc, entrada gratuïta al Poble Espanyol i al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) amb motiu de les festes de la Mercè.

Dilluns 29 de setembre a les 9.00 hores: Es tanca el termini d'inscripció inicial a la borsa d'intercanvi de conversa.

Diumenge 5 d'octubre: Visita guiada pel parc de Collserola i la Vil·la Joana.

Dilluns 6 d'octubre: Els estudiants reben un missatge amb el resultat de l'assignació de parelles lingüístiques.

Dissabte 11 d'octubre: Festa de benvinguda Catalonia Means Feeling (organitzada per la Plataforma per la Llengua i els serveis lingüístics de les universitats catalanes).

Diumenge 19 d'octubre: Festa Modernista a la Colònia Güella Sant Boi de Llobregat.

Dissabte 25 d'octubre: Visita guiada a peu per la ciutat de Girona amb motiu de les Fires de Sant Narcís.

Divendres 31 d'octubre i dissabte 1 de novembre: Cap de setmana a Sant Joan de les Abadesses i Ruta del ferro en bicicleta (organitzat per la Plataforma per la Llengua i els serveis lingüístics de les universitats catalanes).

Dissabte 8 de novembre: Visita guiada a peu per la ciutat de Vic.

Divendres 14  de novembre: Visita guiada pel barri de l'Eixample.

Dissabte 22 de novembre: Visita guiada per la ciutat de Reus coincidint amb la Festa de l'Oli Nou.

Dissabte 29 de novembre: Visita guiada a peu Cardedeu modernista.