Vés enrere La directora de la USQUID participa com a conferenciant convidada a la Jornada d’Innovació Docent 2017: Resultats i Estratègies (Universidad Carlos III de Madrid-Digital)

29.06.2017

Davinia Hernández-Leo, Directora de la USQUID-ESUP / DTIC ha participat com a conferenciant convidada a la Jornada d’Innovació Docent 2017: Resultats i Estratègies (Universidad Carlos III de Madrid- Digital) celebrada el 29 de juny de 2017. La seva aportació portava per títol: “Lliçons apreses treballant cap a la qualitat i la innovació docent”, presentació disponible aquí.

Podeu consultar l’espai oficial de la Jornada aquí