Vés enrere Vols saber què ha fet la USQUID al llarg del 2016?

Vols saber què ha fet la USQUID al llarg del 2016?

27.01.2017

La USQUID de l’Escola d’Enginyeries de la UPF vol compartir amb vosaltres un resum de les activitats i accions més rellevants dutes a terme al llarg del 2016. Recordar que la USQUID centra el seu treball en la millora de la qualitat de la docència del centre així com en la promoció i recolzament d’accions d'innovació dutes a terme, tant pel nostre professorat, com per la pròpia USQUID. La Unitat està formada per la Davinia Hernández-Leo (Directora) i la Verónica Moreno Oliver (Pedagoga), que compten amb suport tècnic parcial, tant a nivell informàtic com pedagògic.

Si accediu a l’espai web de la USQUID d’Enginyeries i més concretament a recursos de professorat, podreu veure els recursos generats per a donar suport a la docència en diferents àmbits (metodologies, formació, pautes i instruments de seguiment i avaluació, etc). En aquesta mateixa secció trobareu també el link a les Jornades d’Innovació Docent a l’ESUP-DTIC, que conté resum i programa de cadascuna de les edicions celebrades fins el moment.

També trobareu una secció dedicada a l’estudiantat sota l’epígraf recursos per a estudiants que conté materials i recursos audiovisuals, documentació, etc. dirigits a donar suport i promoure l’aprenentatge i auto-aprenentatge en diferents àrees, així mateix, hi ha informació sobre el HackLab del a UPF i orientacions sobre competències de caràcter transversal (comunicació oral, treball en equip, etc.).

A la secció de publicacions trobareu el detall de les contribucions de la USQUID Jornades i revistes diverses, destacar enguany la que porta per títol “Anàlisis de l’ús i l’impacte de l’anglès en el procés d’ensenyament-aprenentatge de les Enginyeries de la UPF”, presentada al CIDUI 2016 i que ha assolit, en sis mesos, quasi 200 visites (veure publicació i estadístiques aquí).

Pel que fa als projectes duts a terme la USQUID durant el 2016 cal destacar l’anàlisi realitzada sobre la relació entre el centre i el món de l’empresa (noticia-resum aquí) i l’estudi en clau de perspectiva de gènere (noticia-resum aquí). Així mateix fer palesa l’activa participació de la USQUID al projecte de mentoria per a estudiants –dones- d’enginyeria MENTOS.

Finalment afegir que durant el 2016 la web de la USQUID de l’Escola d’Enginyeries de la UPF va tenir, aproximadament, 68.874 pàgines visitades. Com és la tònica habitual en l'anàlisi d'anys anteriors, les pàgines més visitades són les que contenen estratègies metodològiques com a recurs docent.

Si vols saber-ne més no dubtis en contactar-nos a [email protected]