Vés enrere Convocatòria HackLab-2016

Convocatòria HackLab-2016

30.03.2016

La Unitat de Suport a la Qualitat i la Innovació Docent (USQUID) de l’ESUP/DTIC conjuntament amb la resta d’USQUID  de la universitat, i amb el suport de la Biblioteca/CRAI i el CLIK ha impulsat la primera convocatòria de presentació de propostes d’accions per a desenvolupar en el marc del HackLab. Aquesta primera edició, que s’ha tancat el 10 de març, entra ara en la fase d’estudi de viabilitat de les 7 propostes que han presentat estudiants de diferents titulacions.

El HackLab és un espai físic a la Biblioteca/CRAI del Poblenou per fomentar l'autoaprenentatge, l'intercanvi de coneixements i idees i la col·laboració al voltant de temes com la tecnologia, la comunicació o les arts digitals. Una marca que engloba el suport a aquesta comunitat en les iniciatives que impulsin, i en la seva connexió amb iniciatives externes d'interès.