Vés enrere T'acabes d'incorporar a la UPF? Vols millorar la teva formació docent?

T'acabes d'incorporar a la UPF? Vols millorar la teva formació docent?

El proper ​​19 d'octubre comença ​la ​XIV ​edició del PROGRAMA DE FORMACIÓ INICIAL EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (FIDU).
30.09.2015

El proper ​​19 d'octubre comença ​la ​XIV ​edició del PROGRAMA DE FORMACIÓ INICIAL EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (FIDU)​, un programa coordinat pel CQUID amb una àmplia experiència en la formació inicial del professorat novell de la UPF,​ que pretén oferir formació pedagògica i didàctica ​per a possibilitar la millora dels processos d'ensenyament i d'aprenentatge, de la innovació i de la qualitat professional.

Aquest programa va adreçat a professors/es de nova incorporació a la UPF, o que estiguin realitzant un programa de doctorat o bé que portin menys de 3 anys de docència.

Podeu trobar més informació sobre els itineraris possibles a la intranet del CQUID.