Vés enrere La USQUID-ESUP participa en tasques de revisió experta en un projecte coordinat per Manuel Palomo (Universidad de Cádiz) sobre el seguiment i l'avaluació dels PFC/TFG

La USQUID-ESUP participa en tasques de revisió experta en el projecte "Normalització de processos de supervisió i avaluació de treballs fi de carrera i fi de grau a Enginyeria del Software, experimentació i anàlisi de transferibilitat (codi AAA_12_015)" coordinat per Manuel Palomo Duarte (Universidad de Cádiz).
28.02.2012