Vés enrere Reunió multidisciplinària en el marc del projecte E/A de disseny, desenvolupament i avaluació de pràctiques d’excel·lència en TFG (EA2011-0088)

Els passats dies 26 i 27 de Juny es va celebrar a l’Escola Superior Politècnica una reunió de treball en el marc del projecte al voltant dels Treballs Fi de Grau sota la coordinació de la USQUID-ESUP.

12.07.2012

L’objectiu de la trobada era compartir, debatre i reflexionar sobre les fortaleses, dificultats, exemples i transferibilitat de les diferents pràctiques d’excel·lència identificades i aplicades al llarg del curs pel seguiment i avaluació dels Treballs Fi de Grau.

A la reunió van assistir representats de les diverses universitats participants al projecte que recordem són: Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Autònoma de Barcelona, Universidad de Valladolid, Universitat de las Palmas de Gran Canaria, Universidad de Cádiz, Universidad de Sevilla, Universidad Carlos III de Madrid i també Universitat Pompeu Fabra.

La sessió del dia 26 de Juny es va centrar en múltiples exposicions a càrrec de diferents membres de l’equip de treball posant l’accent en pràctiques d’excel·lència identificades i aplicades.

El dia 27 de Juny es va realitzar un debat en petits grups per tal d’avaluar les pràctiques d’excel·lència i la seva transferibilitat per a concloure la reunió, posteriorment, amb una posada en comú de les conclusions resultants, les quals seran integrades al projecte “Elaboración de un catálogo de prácticas basadas en el cotejo con el marco nacional e internacional y experimentadas en el campo de la Ingeniería. Análisis de la proyección y transferencia a otros contextos”, que finalitzarà el octubre del 2012.