Vés enrere Participació de la USQUID-ESUP al VII Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

La USQUID-ESUP va estar present al VII CIDUI 2012 (amb seu a Barcelona) celebrat els dies 4, 5 i 6 de Juliol amb una aportació exposada en una sessió monogràfica que tenia com a temàtica la Tutoria.
12.07.2012

L'aportació titulada " El programa EnginyCat a l'Escola Superior Politècnica. Mentoria, suport acadèmic i adaptació al nou context formatiu" exposava el programa de Mentories EnginyCat que es desenvolupa A L'Escola des del curs acadèmic 2009-2010. Els objectius de l'ESUP amb aquest programa són: donar suport motivacional als nouvinguts, orientar-los durant el desenvolupament de tasques acadèmic-formatives i atendre qüestions més quotidianes.

La referencia de la comunicació és:

Moreno, V., Hernández-Leo, D., Daza Fernández, V. (2012) El programa EnginyCat a l'Escola Superior Politècnica. Mentoria, suport acadèmic i adaptació al nou context formatiu. Congrès Internacional de Docència Universitaria i Innovació (VII CIDUI 2012), 4,5 i de Juliol de 2012. Barcelona

Enllaç al text fent clic aquí

A més a més, la Directora de la USQUID-ESUP va ser relatora de la sessió monogràfica sobre Pràcticum i Treballs Fi de Grau (enllaç a la seva presentació)