Vés enrere Material del seminari sobre "Estratègies per a fomentar el treball de l'estudiant dins i fora de l'aula"

Davinia Hernández-Leo, directora de la USQUID-ESUP, va impartir el passat 26 de juny un seminari docent sobre estratègies per a fomentar el treball dels estudiants dins i fora de l'aula.
16.07.2012

Davinia Hernández-Leo, directora de la USQUID-ESUP, va impartir el passat 26 de juny un seminari docent (dirigit a professors de l'ESUP, amb participació de professorat d'altres universitat espanyoles) sobre estratègies per a fomentar el treball dels estudiants dins i fora de l'aula. Aquesta trobada va tenir lloc gràcies a l'ajut rebut en el marc del programa PlaCQUID 2011-2012 (36-37)

Aquí està el material que es emprar durant la sessió.