Vés enrere Sessions del CRAI sobre els Treballs Fi de Grau

Sessions del CRAI sobre els Treballs Fi de Grau

El CRAI desenvoluparà properament (finals de febrer, primera setmana de març) dues sessions destinades als estudiants dels tres Graus TIC matriculats al Treball Fi de Grau amb l'objectiu de mostrar-los diferents recursos relacionats amb competències transversal.
29.01.2013

El CRAI desenvoluparà properament (finals de febrer, primera setmana de març) dues sessions destinades als estudiants dels tres Graus TIC matriculats al Treball Fi de Grau amb l'objectiu de mostrar-los diferents recursos relacionats amb competències transversal (e.g capacitat de gestió de la informació i redacció de treballs acadèmics).

En aquesta mateixa sessió també se'ls presentarà novament la Guia de Seguiment i Avaluació dels TFG a la que podeu tenir mitjançant l'e-Repositori de la UPF (versió recurs web).