Vés enrere La USQUID-ESUP dissenya una web per a la difusió de vídeos acadèmics de l'ESUP

La USQUID-ESUP dissenya una web per a la difusió de vídeos acadèmics de l'ESUP

La Unitat de Suport a la Qualitat i Innovació Docent  de l'Escola Superior Politècnica té el plaer de presentar un nou web dissenyat per a la difusió de vídeos acadèmics de l'ESUP associats als seus Graus.
11.06.2013

La Unitat de Suport a la Qualitat i Innovació Docent  de l'Escola Superior Politècnica té el plaer de presentar un nou web dissenyat per a la difusió de vídeos acadèmics de l'ESUP associats als seus Graus (Grau en Enginyeria Telemàtica, Grau en Enginyeria en Informàtica, Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals i Grau en Enginyeria Biomèdica).

De moment, els vídeos que hi apareixen  mostren fragments de sessions i  temàtiques treballades a l'assignatura  Introducció a les TIC, ja que aquesta  iniciativa es va desenvolupar en el marc  d'un projecte PlaQUID (61 PlaCQUID  2012-2013 1) que girava al voltant  d'aquesta assignatura (obligatòria i  comuna als Graus TIC de l'ESUP) i que  tenia per objectius:

-         Maximitzar els recursos acadèmics dels estudiants.

-         Fer més visible i explícita la importància del treball de competències transversals.

-         Afavorir la coordinació entre assignatures (especialment entre aquelles que es construeixen sobre les de caràcter introductori).

Així doncs, l'objectiu plantejat pel futur més pròxim és fer créixer aquest web com a canal de difusió de vídeos amb contingut acadèmic, considerat especialment rellevant, per a l'aprenentatge de l'estudiant (i sempre relacionat amb les matèries considerades dins els plans d'estudi).

Per últim, afegir que tots els vídeos disposen de subtítols i transcripcions en els tres idiomes oficials de la UPF (català, castellà i anglès). Tots ells estan penjats al nou Canal Youtube de la USQUID i disposen, a més, de llicència Creative Commons.

Si esteu interessats en participar en aquesta iniciativa, no dubteu en contactar-nos fent clic aquí!