Vés enrere Català per a la docència a la UPF

Català per a la docència a la UPF

21.07.2009

La UPF ha programat un curs de català per a la docència, adreçat a tot el PDI que faci poc que s’ha incorporat a la UPF o que s’hi incorpori a partir d’aquest proper curs i que necessiti un curs intensiu d’introducció a la llengua i la cultura catalanes. Es tracta d’un curs de 12 hores, de nivell A1/A2 (nivell inicial i bàsic), que tindrà lloc al setembre, abans de l’inici del curs.

Aquest curs s’emmarca dins del Pla d’Acció pel Multilingüisme (2007-2013), amb el qual la UPF es dota, amb caràcter general, de tres llengües: català, castellà, i anglès. Per tant, el professorat pot escollir qualsevol de les tres llengües per impartir docència, i alhora els estudiants també tenen dret a emprar-ne qualsevol de les tres.