Vés enrere Participació de la USQUID- ESUP en les II Jornades d’ Id+TIC 2009

Participació de la USQUID- ESUP en les II Jornades d’ Id+TIC 2009

01.07.2009

Després de la participació de la USQUID- ESUP en les II Jornades d’ Id + TIC 2009 celebrades els dies 21 i 22 d’abril del 2009 a la Universidad de Alcalá de Henares (Madrid), us facilitem algunes informacions que poden ser del vostre interès.

En aquestes jornades la USQUID- ESUP va presentar el treball titulat:  "Avaluació de l’Estructura Modular a l’Escola Superior Politècnica" i vam poder gaudir d’altres experiències com la Simulació Empresarial com a eina de desenvolupament de competències: perspectiva de l’alumne, un Model Client-Proveïdor com a mètode d’aprenentatge actiu i avaluació formativa basat en l’acompliment de tasques autèntiques.

Treballs: http://ssp.uah.es/idtic/jornadas/PROGRAMA.html

En aquestes jornades la comunicació presentada per la USQUID- ESUP va rebre el premi a una de les millors ponències del Congrés.