Vés enrere Resolució PlaCLIK 2019-2020!

Resolució PlaCLIK 2019-2020!

08.07.2019

Ja s'ha publicat la resolució del programa d'ajuts PlaCLIK 2019-2020 i estem encantades d'informar-vos que membres de l'Escola d'Enginyeria i Departament TIC coordinaran 5 projectes i participaran en 1 més.

Els projectes coordinats per membres de l'UCA EiTIC se centren, bàsicament, en

• estudiar i analitzar el track d'anglès com a entorn innovador d'aprenentatge;
  • el desenvolupament i testatge d’una extensió de la ja disponible eina d'aprenentatge cooperatiu "PyramidApp";
  • l’anàlisi de casos d'èxit d'estudiantat que entren als nostres estudis amb notes d'accés baixes;
  • un estudi sobre les aules electrificades i MyApps com a recurs per donar suport al procés d'ensenyament-aprenentatge (bones pràctiques i lliçons apreses)
  • i una adaptació de l'eina "ClassMood" amb l'objectiu d'atendre aspectes emocionals i millora de les condicions per a l'aprenentatge.

Per veure'n més detalls, fes clic aquí.

El document oficial de resolució del programa d'ajudes està disponible aquí.