Vés enrere Resolució PlaCLIK 2018-2019!

Resolució PlaCLIK 2018-2019!

21.08.2018

Després de conèixer la resolució del CLIK relativa al programa d’ajuts PlaCLIK 2018-2019, us informem que membres de l’Escola d’Enginyeries i TIC coordinarà 5 projectes i en participarà a 3 més.

Les temàtiques que tracten els projectes coordinats per membres de l’UCA EiTIC són: el paper dels espais com a facilitadors de l’aprenentatge col·laboratiu, el procés d’aprenentatge entre iguals mitjançant l’avaluació, la comprensió de la producció científica als nivells de grau i de postgrau al DTIC i la seva relació amb la docència, l’ús d’analítiques de dades per a l’avaluació d’activitats d’aprenentatge amb tecnologia i la generació d’apunts interactius per a àlgebra lineal. Els altres tres projectes en els quals es participarà se centren en: l’assistència a (o absència de) classe de l’alumnat de grau de la UPF: causes i propostes de millora; la ludificació aplicada a la millora de l’aprenentatge i el disseny i implementació d’una formació estructurada en mòduls sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Per veure’n els detalls, feu clic aquí.

Teniu disponible el document oficial de la resolució del programa d’ajuts a la Intranet - Docència - CLIK.