Vés enrere Oberta la crida a la participació per a les JENUI 2018 (fins al 22 de gener)

Oberta la crida a la participació per a les JENUI 2018 (fins al 22 de gener)

22.11.2017

Ens plau informar-los sobre les XXIV JENUI que tindran lloc a Barcelona els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018.

Les XXIV Jornadas sobre Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI 2018) estan promogudes  per la Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática (AENUI) i organitzades pels Estudis d’Informàtica, Multimèdia I Telecomunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

L’objectiu de les JENUI és promoure el contacte, l’intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d’informàtica i grups de Recerca.

El debat sobre el contingut dels programes i mètodes pedagògics utilitzats i els enfocaments innovadors que es materialitzen en aquest fòrum estan orientats a millorar la docència de la informàtica a les universitats.

Les JENUI s’articulen mitjançant contribucions de tipus ponència complerta, pòster i demostració de recursos docents, així com tertúlies i altres activitats que estimulen el contacte personal entre els docents.

Es poden fer enviament de propostes fins al 22 de Gener.

Per més información, consulteu la web de les JENUI: http://jenui2018.uoc.edu/