Vés enrere "Tirem pel Dret" Nova convocatòria de projectes d'innovació docent de la USQUID de Dret

14.11.2017

Aquest projecte d'innovació docent de la USQUID de Dret pretén facilitar una configuració més personalitzada d’aprenentatge i ensenyament, i permetre que estudiants i professors puguin desenvolupar projectes de forma conjunta.

Els professors amb docència a la Facultat de Dret interessats en participar-hi poden presentar els seus projectes a l’adreça de correu de la USQUID de dret ([email protected]) abans de les 24 hores del proper 30 de novembre.

Els professors dels projectes seleccionats seran guardonats amb el premi InDocent del curs i gaudiran de una reducció de 10 hores lectives en el curs vinent.

Per a més informació sobre les bases de la convocatòria podeu consultar la pàgina web de la USQUID de Dret.