Vés enrere Convocatòria d'iniciatives al HackLab!

Convocatòria d'iniciatives al HackLab!

El HackLab de la UPF és un marc i espai per fomentar l'aprenentatge, l'intercanvi de coneixements i la col·laboració interdisciplinar entre els estudiants de grau, màster i doctorat de la UPF, comptant també amb la participació d'agents externs a la Universitat. La convocatòria està organitzada per les USQUIDs (Unitats de Suport a la Qualitat i la Innovació Docent de l'escola d'enginyeries i de les diferents facultats), amb el suport de la Biblioteca/CRAI i del CLIK. Fins al dia 15 d'abril.
21.03.2017

Tens una idea o proposta de projecte col·laboratiu que pugui contribuir a la teva formació?

Hem obert una CONVOCATÒRIA per als que esteu interessats en desenvolupar iniciatives en el marc del HackLab. Podeu enviar suggeriments, peticions, propostes d'activitats/accions (per exemple: temes d'accés i ús d'espais/laboratoris específics, peticions de materials concrets, idees de projectes col·laboratius/interdisciplinaris, contactes amb estudiants d'altres estudis, etc.).

Podeu fer-nos arribar les vostres idees/propostes independentment dels estudis que estigueu cursant, així com de si són de caràcter individual o grupal i amb participació o no d'agents externs/interns a la UPF. El PROCEDIMENT a seguir consisteix en emplenar AQUEST FORMULARI, en que es demana:

- Qui ets/sou?: tu i/o el teu equip.

- Què fas/feu?: estudis que curses/eu i curs actual. En cas que en el grup hi hagin membres externs a la comunitat UPF, caldrà indicar el nom de l'empresa.

- Què vols fer/què necessites?: idea/suggeriment/proposta detallada, perquè puguem valorar-ne la viabilitat.

- Per a què?: quina és la motivació de la teva idea, quin n'és l'objectiu.

- Quin tipus de suport específic es requereix?: en cas que sol·licitis material/accés a alguns espais, si voldries contactar amb professorat/investigadors que treballin sobre un tema en concret, etc. explican's quin paper hi jugaria aquest fet en el desenvolupament de la proposta.

Cal emplenar el formulari, com a molt tard, el 15 d'abril, i pots fer-ho en català, castellà o anglès.

Esperem la teva/vostres idees!!!