La UPF s'adhereix per primer cop a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus que es realitzarà del 22 al 30 de novembre i que enguany celebra la sisena edició. Aquest projecte rep el suport del programa LIFE+ de la Comissió Europea amb l'objectiu d'organitzar durant una mateixa setmana i arreu d'Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.

La Setmana és un moment òptim per reflexionar sobre els nostres hàbits de consum i producció de cara a reduir la generació de residus i, entre altres beneficis, per tenir consciència del paper primordial que la prevenció de residus juga en el canvi climàtic.

Una Setmana Europea per:

• Donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria.
  • Fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d'Europa.
  • Fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus.
  • Fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

Des de UPF Sostenible s'organitzaran activitats per treballar les tres R's = Reducció, Reutilització i Reciclatge, mitjançant tallers adreçats a tota la comunitat universitària. Els tallers estan limitats a 20 places.

Taller Data Espai Campus Horari
Reparació de bicicletes (reutilització) Dilluns, 24 de novembre Sala d'exposicions Ciutadella de 13.00 a 15.00h.
Dijous, 27 de novembre Plaça Gutenberg Poblenou  de 13.30 a 15.30h.
Divendres, 28 de novembre Sala polivalent 61.S20 Mar  de 12.00 a 14.00h.
Reciclatge de roba (reciclatge) Dilluns, 24 de novembre Aula 52.423 Poblenou de 13.00 a 15.00h.
Dijous, 27 de novembre Aula 61.302-304  Mar de 13.00 a 15.00h.
Divendres, 28 de novembre Aula 40.S14 Ciutadella de 13.00 a 15.00h.
Cuina d'Aprofitament (reducció) Dimecres, 26 de novembre Aula d'Escena (40.S33) Ciutadella de 12.00 a 15.00h.

*Per inscriure't, has de tenir oberta la teva sessió al Campus Global.

Si en el moment de realitzar la inscripció tens algun problema, entra en el  Centre de Atenció a l'Usuari (CAU), indica que estàs interessat en realitzar el taller i deixa les teves dades de contacte.

segell_PACS_petit

Aquesta activitat forma part del Programa d'activitats de compromís social (PACS) i pots obtenir 1/4 crèdit ECTS si t'inscrius al Programa. La inscripció és gratuïta i et permetrà no només sol·licitar reconeixement de crèdits, sinó també participar a totes les activitats gratuïtes que s'hi programen.

Les dades personals facilitades seran incorporades en el fitxer de dades de caràcter personal "Activitats socioculturals", titularitat de la Universitat Pompeu Fabra amb la finalitat de realitzar la difusió i la gestió d'activitats socioculturals organitzades per la Universitat. Aquestes dades només podran ser cedides, amb el consentiment previ de l'interessat, a l'Observatorio de la Cooperación Universitaria al Desarrollo (OCUD) i a d'altres entitats vinculades a la cooperació universitària al desenvolupament amb la finalitat de difondre i gestionar la cooperació al desenvolupament; i en aquells casos en què sigui necessari per al compliment de les obligacions legalment establertes. En qualsevol moment podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant comunicació escrita, acompanyada d'una fotocòpia del DNI o document equivalent adreçada a: Gerent. Universitat Pompeu Fabra. Pl. de la Mercè, 10-12. 08002 Barcelona