Planeta Terra

Arrenca la segona edició dels premis als millors treballs de fi de grau (TFG) i als treballs de fi de màster (TFM) en Benestar Planetari. El Vicerectorat per al compromís social i la igualtat ha reconvertit i ha ampliat els premis que, en anys anteriors, s’atorgaven als millors TFG per temes relacionats amb la sostenibilitat i que estaven finançats per la càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF.

En aquesta primera edició, hi trobem dues modalitats: la primera és la del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF al millor treball de fi de grau (TFG) sobre temes de Benestar Planetari; la segona és la del premi Càtedra UNESCO ESCI-UPF i la Barcelona School of Management-UPF als millors treballs de fi de màster (TFM).

El primer premi de cada modalitat està dotat amb 1.000 euros (finançats per la càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF i la Barcelona School of Management-UPF). Les persones guanyadores rebran un diploma, que es lliurarà en un acte públic.

Aquest any s'amplia el termini de sol.licituds fins al 30 de setembre del 2020!

Consulta’n les bases!