Vés enrere El campus del Poblenou de la Universitat acull un debat sobre la unió dels tramvies

L’acte va comptar amb la presència de la vicerectora de la UPF, Mònica Figueras

21.03.2018

El divendres 16 de març va tenir lloc a l’auditori del campus del Poblenou l’acte “Per què Barcelona necessita una Diagonal verda i lliure de fums”, en què hi van participar els vicerectors de la UPF i de la UPC, l’associació 22@ network i l’organització que el va convocar, la plataforma Unim els Tramvies. L’acte va començar amb la projecció del documental “No et sumis al boicot, puja al tramvia” i va continuar amb un debat amb les diferents entitats, les quals van argumentar per què li donen suport a la unió del tramvia per la Diagonal. Entre els diferents arguments que es van donar es troba la reducció de la contaminació a Barcelona, una millor connexió amb l’Àrea Metropolitana i amb els diferents centres universitaris, entre d’altres.

La vicerectora de la UPF, Mònica Figueras, va donar suport a la celebració de l'acte i va explicar el compromís que té la Universitat amb  la mobilitat sostenible, que es troba reflectida en el Pla de Mobilitat Sostenible i Segura de la UPF 2015-2020. Concretament, va argumentar que la unió dels trams permetria disminuir el temps de desplaçament dels estudiants, professors i personal d’administració i serveis al campus de la Ciutadella i al del Poblenou.

Per altra banda la UPF, conjuntament amb la UB, la UPC i la UOC, ha signat un manifest defensant la unió del tramvia a la Diagonal. El trobaràs en aquest enllaç.