Vés enrere La Universidade Nova de Lisboa visita les cobertes vegetals de la UPF

La Universidade Nova de Lisboa visita les cobertes vegetals de la UPF

Estudiants del màster en Urbanisme Sostenible i Planificació del Territori van venir a veure les propostes verdes de la Universitat
08.11.2016

La setmana passada estudiants del màster en Urbanisme Sostenible i Planificació del Territori de la Universidade Nova de Lisboa van fer un recorregut per les cobertes vegetals i els espais de verd urbà en fase d'estudi de la UPF. Un total de 24 alumnes i tres professors van visitar diferents instal·lacions com la coberta del Dipòsit de les Aigües o la coberta experimental de l'edifici Mercè Rodoreda de la mà de la vicerectora de Responsabilitat Social, Mònica Figueras, i el tècnic de medi ambient, Martí Boleda.

La visita va ser un punt de trobada entre diferents mirades sobre ambientalització, sostenibilitat i resiliència a la ciutat. Docents especialitzats en la temàtica van poder conèixer de primera mà una aplicació pràctica de la Universitat.

Visita Universitat Lisboa

Estudiants del màster de la Universidade Nova de Lisboa a la coberta de l'edifici Mercè Rodoreda