Visualització del contingut web

Són moltes les entitats del nostre país que, actuant sense ànim de lucre, treballen en àmbits com la cooperació al desenvolupament, el lleure, el medi ambient i el comunitari amb col·lectius diversos. La participació desinteressada de milers de persones en aquestes entitats ha permès sovint tirar endavant projectes que sense voluntaris/àries no haguessin estat possibles.

Què t'interessa?

Busca la teva entitat

Si tu també estàs pensant en fer-te voluntari/ària, però encara no has sabut decidir-te per l'entitat amb la què t'agradaria col·laborar, t'oferim algunes adreces que facilitaran la teva decisió:

Des de UPFSolidària et proposem diversos projectes i/o entitats que necessiten voluntaris/àries:

• La casa dels xucklis (Projecte de la Fundació Privada de Nenes i Nens amb Càncer, una iniciativa impulsada per l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, AFANOC)
  • Fundació Comtal (Hi ha moltes formes de col·laborar: reforç escolar, activitats lúdiques, tasques administratives, etc)
  • Manyanet Solidari (Apadrinament, camps de treball, etc)

Recursos sobre voluntariat

Coneix millor el món de les entitats i el voluntariat:

Camps de treball / Estades solidàries

Els camps de treball s'han convertit en una opció de solidaritat per aquelles persones que decideixen dedicar el seu temps de vacances a participar en un projecte de cooperació al desenvolupament a països del denominat tercer món.

Degut a les nombroses sol·licituds d'informació sobre camps de treball que hem rebut a UPFSolidària per part de la comunitat universitària, us oferim en aquesta pàgina alguns enllaços amb entitats que organitzen aquestes activitats i amb les quals us podeu posar en contacte directament. UPFSolidària no organitza directament camps de treball.

La majoria d'entitats han iniciat el període d'inscripció en les activitats que organitzen per l'estiu. Us recomanem que recopileu tota la informació disponible (sobre el projecte en el què participareu, allò que inclou el preu que pagueu -normalment no inclouen el preu del bitllet d'avió i l'assegurança-) i prengueu una decisió basada en la reflexió sobre els vostres interessos i la vostra adaptació a les condicions de la col·laboració.

INFORMACIÓ SOBRE ESTADES SOLIDÀRIES ORGANITZADES PER ENTITATS

ACTIVITAT ENTITAT MAIL
Camps de solidaritat SETEM [email protected]
Estades solidàries SODEPAU [email protected]
Voluntariat a l'Índia Fundació Vicente Ferrer -
Camps de treball  COCAT   [email protected]
Camps de treball Generalitat de Catalunya  -
Camps de treball Camps de treball [email protected]

VOLS COMPARTIR LA TEVA EXPERIÈNCIA AMB D'ALTRES ESTUDIANTS DE LA UPF?

Sovint les vostres experiències en aquest tipus d'activitats poden ajudar a d'altres estudiants a prendre una decisió sobre el camp de treball que li pot resultar més interessant. En breu, obrirem una secció en aquesta mateixa pàgina destinada a donar a conèixer les experiències d'estudiants de la UPF en camps de treball. Si vols compartir la teva experiència pots enviar-nos un escrit amb la crònica de la mateixa a [email protected]

ENTITATS

Si organitzeu estades solidàries i voleu que les vostres dades apareguin en aquesta informació dirigida a la comunitat universitària de la UPF, envieu un mail a [email protected] explicant el vostre programa d'estades solidàries.