Vés enrere Més de 10.450 beneficiaris directes a través de la convocatòria d'ajuts 2021 (consulteu l'informe)

10.10.2022

Ja està disponible l'informe que resumeix l'execució i l'impacte dels 14 projectes que es van executar durant tot l'any 2021 i part del 2022, amb la col·laboració d'UPF Solidària.

Aquest 14 projectes, executats majoritàriament a l'Àfrica (11 projectes), 1 a l'Àsia (Índia) i 2 a Barcelona han generat més de 10.450 beneficiaris directes.

Enllaç a l'informe

Notícia sobre la convocatòria

La dotació econòmica de la convocatòria prové del fons de solidaritat, que inclou fons del pressupost general de la Universitat, el pressupost del Consell Social i les aportacions voluntàries dels membres de la comunitat universitària (estudiants, professors i personal d'administració i serveis) o altres donacions puntuals. Vols col·laborar-hi?