Vés enrere Participació rècord en la convocatòria 2022 de projectes de compromís social i desenvolupament sostenible

Enguany han optat als ajuts impulsats per UPF Solidària un total de 35 projectes, dels quals 21 obtindran ajut econòmic.

22.02.2022

La convocatòria 2022 de projectes de compromís solidari i desenvolupament sostenible, impulsada per UPF Solidària, s’ha resolt amb la participació més alta registrada fins ara: han estat trenta-cinc el total de projectes presentats (set més que en la passada edició) dels quals se n’han seleccionat vint-i-un, subvencionats amb un total de 50.000 euros (enguany s’ha ampliat la dotació amb 10.000 euros més).

Tots els col·lectius que formen part de la comunitat universitària han participat en la convocatòria, i els 35 projectes presentats s’han repartit de la manera següent: nou a càrrec d’estudiants (un dels quals alumne del programa UPF Sènior), set de personal docent i investigador (PDI), cinc de personal d’administració i serveis (PAS), un del PAS Jubilat i tretze d’alumni UPF.

Els vint-i-un projectes seleccionats, nou dels quals seran executats per entitats que es presenten per primera vegada, rebran ajuts que van entre els 1.500 i els 4.900 euros, centren la seva acció sobretot a l’Àfrica, en onze casos (tres al Senegal, dos a Moçambic, dos a Gàmbia, dos a Burkina Faso, i un a Madagascar i Mali); tres projectes transcorreran a l’Àsia (Filipines, Afganistan i Líban), dos a Amèrica Llatina (Brasil i Bolívia) i cinc a Barcelona i a l’àrea metropolitana.

La comissió avaluadora, encarregada d’escollir els destinataris de les subvencions, ha estat presidida per la vicerectora de Compromís Social i Sostenibilitat Ester Oliveras, i ha estat formada per representants de l’àmbit de Responsabilitat Social de la UPF, dels diferents col·lectius de la Universitat, un membre del Consell Social i una persona experta externa.