Vés enrere Taller de Campanyes Creatives (amb ACNUR)

Taller de Campanyes Creatives (amb ACNUR)

Formació gratuïta amb reconeixement d'1 crèdit ECTS
22.10.2021

Vols formar-te alhora que dissenyes una campanya amb ACNUR? Fer un taller amb estudiants d'altres universitats?

El Comitè Català per als Refugiats – Catalunya amb ACNUR proposa la realització d’una formació dividida en 4 sessions en línia que combinaran ponències amb dinàmiques i treball en grup a través de canals digitals. Al llarg de les sessions es compartiran amb les i els alumnes de les diferents universitats recursos, fonts d’informació i lectures recomanades que els permetin ampliar la informació facilitada durant el curs. Durant la segona fase del curs, partint dels coneixements i eines adquirits a la fase de formació, l’alumnat, dividit en grups de treball, haurà de dissenyar i executar una campanya, acció o iniciativa amb temàtica social i dirigida a la comunitat universitària o a la societat en general.

El taller segueix la metodologia des de la visió i els enfocaments de l’Educació per a la Ciutadania Global, és a dir, aquella que contempla:

• L’objectiu de promoure una societat civil que es preocupa pels temes col·lectius i que reclama el seu protagonisme en el desenvolupament dels processos socials i polítics.
  • Una dimensió global en l’anàlisi de la realitat que estableixi connexions entre allò que és local i el que és global.
  • Un enfocament basat en drets més que en necessitats.
  • Integració de la perspectiva de gènere.
  • L’aposta per processos participatius actius, no autoritaris, que fugin de l’adoctrinament, que afavoreixin l’autonomia i facilitin la participació i el compromís.

El taller serà en línia, té una durada de 25 hores (12,5h de treball presencial i 12,5h de treball asíncron) i el reconeixement d'1 crèdit ECTS.

3a edició:

15, 17, 22 i 24 març + 7 abril

Inscripció oberta!

​4a edició:

26-27 abril i 3, 4 i 20 maig

Inscripció oberta!

Aquesta activitat forma part del Programa d'activitats de compromís social (PACS) i pots obtenir 1 crèdit ECTS si t'hi inscrius. La inscripció és gratuïta i et permetrà no només sol·licitar reconeixement de crèdits, sinó també participar en totes les activitats gratuïtes que s'hi programen.

Requisits per al reconeixement de crèdits en aquesta activitat: inscriure's a la formació, assistir i participar en les sessions virtuals i fer una campanya, acció o iniciativa amb el grup de treball.