Vés enrere Coneix UPF Solidària!

Coneix UPF Solidària!

05.10.2020

Fira UPF Solidària

Del 13 al 23 d'octubre celebrem la 8a edició de la Fira UPF Solidària (aquest any en format virtual).

Què us ofereix la fira?

• Més de 30 entitats de l'àmbit de la solidaritat que us informaran de la seva tasca i de les opcions de voluntariat que ofereixen.
  • Participar en activitats en línia: taules rodones, conferències, etc., sobre temes socials d'interès com, per exemple, les desigualtats en l'àmbit de la salut, el 75º aniversari de Nacions Unides o com ha afectat el COVID-19 a les entitats socials, entre d'altres.
  • Conèixer al detall totes les activitats que la Universitat Pompeu Fabra realitza en els àmbits de la solidaritat i el voluntariat i molt més!

Recordeu que és una activitat gratuïta i oberta a tots els públics. Us hi esperem!

Altres activitats de sensibilització

Durant el curs, organitzem diferents jornades i activitats (algunes d'elles que permeten el reconeixement de crèdits ECTS) sobre temes d'interès i sempre lligats a la solidaritat i el voluntariat:

Per aquesta raó, si voleu estar al dia i saber quines activitats es realitzaran, us convidem a subscriure-us al "Butlletí UPF Solidària". Tot just s'acaba de publicar el número 6!

Col·labora amb UPF Solidària

Voleu contribuïr econòmicament perquè companys i companyes d'estudis puguin seguir amb el seu grau? I/o  ajudar a que entitats socials puguin executar els seus projectes de compromís social i desenvolupament sostenible?

• Fons de beques UPF per a estudiants

La Universitat Pompeu Fabra disposa de beques i ajuts per a estudiants UPF que volen assegurar l’accés per a tots els homes i les dones a una formació tècnica, professional i superior de qualitat, incloent-hi l’ensenyament universitari, en condicions d'igualtat.

• Convocatòria anual d'ajuts per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible

Amb la teva aportació a UPF Solidària, col·laboraràs en aquesta convocatòria que es fa des del 2007. Des d'aleshores, UPF Solidària ha col·laborat en més de 120 projectes arreu del món.

Col·labora-hi!