Vés enrere Participeu en l’enquesta d’ACNUR per desenvolupar activitats de sensibilització a les universitats públiques catalanes

07.09.2020

Us informem que entre les diferents col·laboracions que realitza la UPF en l’àmbit de la solidaritat i la cooperació, aquest nou curs donem suport a un projecte dissenyat per ACNUR (l’Agència de la ONU per als refugiats) per desenvolupar activitats de sensibilització a les universitats públiques catalanes per a la defensa dels Drets Humans de les persones refugiades, en el marc de l'Agenda 2030.

Per executar la primera fase d’aquest projecte ens cal la col·laboració dels membres de la comunitat universitària participant en aquesta breu enquesta. Els resultats permetran fer una diagnosi que complementarà el treball del projecte.

L’enquesta estarà activa fins al 20 de setembre. Gràcies per la vostra col·laboració