Vés enrere Aprovació de les bases que regeixen la concessió d'ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible

17.12.2019

S'ha publicat la convocatòria per a la concessió d’ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible 2020 a la que poden concórrer tots els membres de la comunitat universitària en col·laboració amb entitats del tercer sector.

La fins ara convocatòria d’ajuts econòmics per a projectes d’activitats solidàries, ha modificat el seu nom com a resultat de l’aprovació, el passat 11 de desembre, de les noves bases que regeixen la concessió d'ajuts econòmics per a projectes de compromís social i desenvolupament sostenible.

Les noves bases que regulen els ajuts permeten, per primera vegada, la participació del PAS i PDI jubilat, juntament amb la resta de membres de la comunitat universitària i Alumni. Una altra novetat és l’especificació de 3 modalitats diferents de participació, per tal de facilitar la presentació de projectes, segons finalitat.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 31 de gener del 2020 i la convocatòria es resoldrà, tal com preveuen les bases, en el termini d'un mes.

Tota la informació i la documentació sobre la convocatòria està disponible a la web d'UPF Solidària: https://www.upf.edu/web/upfsolidaria/convocatoria-anual-d-ajuts-upf