Vés enrere Alumnes de l'escola d'enginyeria elaboren el nou pla de voluntariat UPF

Alumnes de l'escola d'enginyeria elaboren el nou pla de voluntariat UPF

16.12.2019

En el marc de l'assignatura Gestió de Projectes els alumnes de quart curs dels graus en Enginyeria de Xarxes de Telecomunicació, Enginyeria en Informàtica i Enginyeria en Sistemes Audiovisuals han fet un estudi sobre el pla de voluntariat actual de la UPF.

F.

Després d'una primera experiència amb un projecte real, els professors Miquel Oliver, Elisabet Duocastella i Alejandro Oller han repetit el format i aquest cop han escollit com a projecte el programa de voluntariat de la UPF.

Amb un model d'organització i presa de decisions com la sociocràcia i amb un marc de treball Scrum com a referència per la gestió del projecte, s'han dividit en grups i han estudiat les entitats de voluntariat, els voluntaris, altres universitats, el tercer sector, etc. El projecte final, presentat el passat 2 de desembre a l'auditori del Campus de Poblenou, ha recollit un total de 25 propostes de millora sobre el pla de voluntariat actual.