Vés enrere El Mercat d’Objectes Trobats, una iniciativa del CEUPF, recapta 300 euros en les edicions del curs 2018-2019

14.06.2019

El Mercat d'Objectes Trobats, iniciativa organitzada des del Consell d’Estudiants de la UPF, ha recaptat 300 euros a les dues edicions del curs 2018-2019, que han tingut lloc al campus del Poblenou i al campus de la Ciutadella.

Aquest mercat consisteix en la venda d’objectes perduts a la Universitat a preus solidaris. La Universitat guarda els objectes perduts durant tres mesos, i a partir d’aleshores s’aprofiten per vendre'ls en comptes de llençar-los. Els diners recaptats van íntegrament destinats al Programa d'Ajuts a l'Estudi de la UPF.

El Programa d'Ajuts a l'Estudi està adreçat als estudiants dels centres propis de la UPF, matriculats en ensenyaments de grau oficials, que es trobin en situacions econòmiques sobrevingudes. Els ajuts es destinen a fer front al pagament de la matrícula, i estan finançats amb aportacions voluntàries d’estudiants de la UPF, del PAS i PDI de la UPF, i entitats privades.