Vés enrere

XX Setmana Sense Fum, del 25 al 31 de maig

25.04.2019

Participa en el concurs a tres projectes inspiradors!!!

Sortejarem 3 targetes regal amb un valor de 50 euros cadascuna. Han de compartir les idees, projectes, activitats, etc que siguin creatives i inspiradores! I publiqueu-les a Twitter, Instagram o Facebook amb l'etiqueta #ssfcat19 i/o #unfollowtabac.

La Setmana Sense Fum (SSF) arriba a la seva 20a edició, del 25 al 31 de maig de 2019, sota el lema Recupera la inspiració! Coincidint amb el dia mundial sense tabac, el 31 de maig, un any més se celebra la setmana sense fum, amb l’objectiu de sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se i abandonar el consum de tabac, per poder gaudir d’una millor salut i d’un ambient saludable lliure de fum.

Enguany, la UPF -en representació de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables (us.cat) de la que ostenta la presidència- ha participat activament en l’organització, tant en el disseny i difusió de l’enquesta en l’entorn universitari com de materials promocionals i alguna de lesactivitats proposades.

Avui dia, participen en l’organització de la SSF: la Xarxa del PAPSF, la Xarxa Catalana d’Hospitals sense Fum, la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables (us.cat), que presideix la UPF, i les xarxes de prevenció i control del tabaquisme territorials; les societats científiques catalanes, CAMFiC, AIFiCC, de llevadores, de salut laboral i d’atenció i tractament del consum del tabac; l’ASPCAT i els serveis territorials; l’Agència de Salut Pública de Barcelona; la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis i les Diputacions;  l’Associació Espanyola Contra el Càncer, la Federació d’Entitats contra el Càncer de Catalunya, els Consells Catalans de Col·legis de metges, d’infermeria, de farmacèutics, de psicologia i el Col·legi de pedagogs i, aquest últim any, l’organització no governamental “No más colillas en el suelo”.

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

SDG - Sustainable Development Goals:

Els ODS a la UPF Los ODS en la UPF The ODS at UPF