Vés enrere

L'UniverSal llança la tercera enquesta de seguiment

L'estudi recull dades de salut de diferents àmbits, com són el benestar psicològic, les conductes saludables, la salut mental, el consum d'alcohol i substàncies, els factors acadèmics, la sexualitat i l'ús de serveis i tractament, entre d'altres.

30.11.2016

UniverSal (Universitat i Salut Mental), l'estudi centrat en identificar els factors que promouen o posen en risc la salut mental dels joves universitaris,  llança la tercera enquesta (seguiment de segon any)després d'haver completat el període de seguiment del primer any. Al llarg d'aquest curs acadèmic es convida a tots els participants que  completin l'enquesta per veure com  ha evolucionat el seu benestar psicològic.

UniverSal  és un projecte multicèntric coordinat a escala estatal per l' IMIM i que té per objectiu identificar factors associats a la salut mental en els joves universitaris. A més de la Universitat Pompeu Fabra, hi participen la Universitat de Cadis, la Universitat de les Illes Balears, la Universitat Miguel Hernández i la Universitat del País Basc.

+ info: UniverSal

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

SDG - Sustainable Development Goals:

Els ODS a la UPF Los ODS en la UPF The ODS at UPF