Vés enrere

Setmana Saludable 2018

Ja estàn obertes les inscripcions per a les activitats de la Setmana Saludable, que tindrà lloc del 8 al 12 de maig als diferents Campus de la UPF.

20.03.2017

En el marc de la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables i per tal de commemorar el Dia Mundial de l'Activitat Físca, la UPF organitza, cada any, des del 2013, un cicle d'activitats per fomentar els hàbits saludables, anomenat Setmana Saludable a la Universitat.

La Setmana Saludable a la UPF neix amb l'objectiu de promocionar els hàbits saludables a partir d'accions informatives i divulgatives per afavorir que la població incorpori aquests hàbits en la seva vida quotidiana, i donar a conèixer les actuacions que es duen a terme al llarg de l'any a la Universitat.

Enguany, la sisena edició es durà a terme entre el 9 i el 20 d'abril. Durant aquests dies, hi haurà activitats, tallers i xerrades gratuïtes en diferents dependències universitàries i de centres col·laboradors i adreçades a tota la comunitat universitària. També hi haurà jornades de portes obertes a les instal·lacions esportives amb conveni amb la UPF, i les cafeteries del campus oferiran un menú especial.

Per a més informació consulteu la pàgina web específica.

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

SDG - Sustainable Development Goals:

Els ODS a la UPF Los ODS en la UPF The ODS at UPF