Vés enrere

Mindfulness i Salut mental en el dia de les universitats saludables

Dilluns 10 d'octubre és el dia designat per l'Organització Mundial de la Salut com a " Dia Mundial de la Salut Mental", amb el propòsit de crear un major coneixement sobre la salut mental i combatre l'estigma i els falsos conceptes que envolten aquest àmbit.

D'altra banda, divendres 7 d'octubre és el dia designat per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles per commemorar el Dia de les Universitats Saludables.

L'Oficina Tècnica de Prevenció se suma a aquestes iniciatives amb aquesta sessió a càrrec de Prevencontrol, S.A.

28.09.2016

"Mindfulness i Salut mental"

Aquesta sessió, a càrrec de Montserrat Martín i Jordi Schlaghecke (psicològa i metge del treball, respectivament, de PrevenControl, S.A.), tindrà lloc el dia 7 d'octubre del 2016.

S'han programat tres edicions:

HORA CAMPUS ESPAI
9.30 A 10.30 Edifici Mercè Sala de reunions de l'àtic
11.30 a 12.30 Ciutadella 40.113 (Roger de Llúria)
13.00 a 14.00 Poblenou 52.S31 (Roc Boronat)

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

SDG - Sustainable Development Goals:

Els ODS a la UPF Los ODS en la UPF The ODS at UPF