Vista la Resolució del rector de 23 de febrer del 2016 per la qual es constitueix l'UCA d'Enginyeries i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

HE RESOLT:

Que l'equip de coordinació de l'UCA d'Enginyeries i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions estigui format pels membres següents:

• Prof. Sergi Jordà, responsable de l'UCA d'ETIC i director del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, que exerceix les funcions de coordinació general de tots els àmbits de l'UCA.
  • Prof. Enric Peig  Olive, director de l'Escola d'Enginyeria, que exerceix la coordinació de l'àmbit de docència i qualitat.
  • Prof. Davinia Hernandez Leo, sotsdirectora de l'Escola d'Enginyeria i encarregada de la direcció de la USQUID, responsable de la Innovació i qualitat dels ensenyaments de grau, màster i doctorat, dins l'àmbit de docència i qualitat.
  • Prof. Federico Sukno, professor de l'Escola d'Enginyeria, responsable de l'àmbit de l'assignació docent del professorat.
  • Prof. Boris Bellalta, sotsdirector del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, responsable de l'àmbit de recerca i transferència i doctorat.
  • Prof. Rafel Pous, sotsdirector de l'Escola d'Enginyeria, responsable de l'àmbit de promoció i comunicació.
  • Prof. Ralph Andrzejak, sotsdirector del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, responsable de Professorat/Recruitment
  • Prof. Josep Blat. secretari del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions
  • Prof. Xavier Binefa, secretari de l'Escola d'Enginyeria.

Dr. Sergi Jordà

Responsable de l'UCA ETIC i Director del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

Barcelona, 5 de novembre del 2018