• upf.edu
  • ca
  • Campus Global

Sobre la Universitat Pompeu Fabra

Equip de govern i altres càrrecs

Consell de Direcció

Responsables de les UCA Responsables de les UCA

Altres membres de l’equip de govern

Assessors del Consell de Direcció

• Joaquim Albareda - Professorat
  • Josep Maria Castellà - Secundària i món laboral
  • Jaume Guillamet - Campus i ciutat
  • Jacint Jordana Casajuana - Horitzó UPF 2025

Vicegerents i altres responsables d'àrees de gestió

Altres càrrecs

• Jordi Balló Fantova - Coordinació del "Projecte pel foment de la innovació en nous formats audiovisuals a les indústries creatives i culturals"
  • Jaume Bertranpetit Busquets - Delegat pels estudis de medicina
  • Angel Javier Gil Estallo - Sotscoordinador de les Proves d'accés a la Universitat (PAU)
  • Angel Lozano Solsona - Delegat del rector per a la implementació dels estudis del grau interuniversitari en Tecnologies Industrials i Economia
  • Maria Pilar Medina Bravo - Coordinadora del Programa d'Activitats Acadèmiques Especials (Suport als vicerectors en el disseny i preparació de noves accions docents especials i estratègiques. Coordinació acadèmica del programa d'estudis de Grau Obert)
  • Carlos Murillo Fort - Elaboració del Pla d'Acció de l'Esport a la UPF
  • David Sancho Royo - Coordinació general dels processos de garantia de la qualitat
  • Daniel Serra de la Figuera - Coordinació del Patrocini, el Mecenatge i les Càtedres d'Empresa.