Vés enrere

Plaça de la Mercè, 10-12

A/e: [email protected]

Funcions

La Unitat d’Organització i Processos (UOP) té al seu càrrec les funcions següents:

• Fer i implementar estudis de disseny organitzatiu i d’estructures per tal d’afavorir-ne l’optimització i la racionalització, el funcionament i els recursos de les àrees, unitats administratives i serveis universitaris.
  • Racionalitzar els processos de gestió, incloent la normalització dels impresos i la simplificació administrativa.
  • Analitzar i definir les dotacions de les unitats: descripció, valoració i classificació dels llocs de treball, i anàlisi de les càrregues de treball.
  • Fomentar i coordinar la definició d’indicadors de gestió i estratègics de millora de l’àmbit de personal i de processos de gestió.
  • Coordinar els projectes transversals en matèria de recursos humans.

Catàleg de serveis