IMPORTANT ! CAL EDITAR EL CODI FONT PER MODIFICAR ELS PARÀMETRES

08002 Barcelona

Telèfon: 93 542 20 00

Funcions

El delegat o delegada per a la Implementació dels Estudis de Medicina te atribuïdes les competències i funcions següents:

• L’impuls i seguiment de procés de desplegament del pla d’estudis de Medicina.
  • L’impuls i coordinació del procés de creació de les estructures institucionals necessàries derivades de la posada en marxa dels nous estudis de Medicina.
  • L’assessorament en matèria de necessitats docents i de professorat en el marc del grau de Medicina.
  • L’assessorament i participació en les reunions de la Comissió Mixta prevista al Conveni sanitari UPF-PSMAR-Departament de Salut.

Nota biogràfica

Fernando Giráldez és catedràtic de fisiologia de la Universitat Pompeu Fabra. Doctorat en medicina a la Universidad de Valladolid al 1979, va continuar la seva formació a Cambridge i a King’s College London. Es va incorporar l’any 2001 al naixent projecte del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Ha sigut director de departament i vicerector de Recerca.

Posseeix una llarga carrera com investigador en les àrees de neurociències i biologia del desenvolupament, centrada en la funció dels òrgans sensorials. Ha publicat entorn a cent articles científics i capítols en llibres i revistes internacionals, i ha estat convidat a universitats i instituts d’investigació internacionals, reunions científiques i simposis. Expert i avaluador de revistes científiques i organismes de finançament de la investigació, ha sigut fundador de les societat de biologia del desenvolupament (SEBD) i de biofísica (SBE). Posseeix una llarga experiència en educació universitària de grau i postgrau havent col·laborat en la posada en marxa de diferents cursos i en el disseny del postgrau EEES (Bolonia), enginyeria biomèdica i medicina. Recentment ha desenvolupat cursos de neurociències orientats a les humanitats i les ciències socials, participant regularment en activitats dirigides a la difusió pública del pensament científic.

Ha estat nomenat pel rector en data 31 de maig del 2021.