IMPORTANT ! CAL EDITAR EL CODI FONT PER MODIFICAR ELS PARÀMETRES

Vés enrere Delegada de Transferència de Coneixement en Ciències Socials i Humanitats

• Delegada de Transferència de Coneixement en Ciències Socials i Humanitats: Helena Ramalhinho

Direcció postal

Universitat Pompeu Fabra
Edifici Mercè
Carrer de la Mercè, 12
08002 Barcelona

Telèfon: 93 542 20 00

Funcions

El delegat o delegada de Transferència de Coneixement en Ciències Socials i Humanitats te les competències i funcions següents:

• El suport a la política de transferència del coneixement, les iniciatives d’emprenedoria i innovació i la col·laboració público-privada en l’àmbit de les Ciències Socials i Humanitats.

Nota biogràfica

Doctora en Recerca Operativa per la Universitat Cornell de Nova York. És professora titular del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i professora adscrita a la Barcelona School of Management. També té un B.A. i un màster en Estadística i Recerca Operativa per la Universitat de Lisboa, i un màster en Recerca Operativa per la Universitat Cornell de Nova York.

Ha publicat nombrosos articles en prestigioses revistes científiques internacionals i ha presentat els seus treballs en nombrosos congressos internacionals, on ha pronunciat diverses ponències plenàries com a convidada. Els seus interessos de recerca inclouen la investigació d'operacions, la programació, l'optimització combinatòria, la metaheurística, la recerca local repetida, l'optimització de la recerca heurística, les rutes per a vehicles i aplicacions sobre gestió de la cadena de subministrament, logística, gestió d'operacions i assistència sanitària. Ha participat en diferents projectes d'investigació competitius, nacionals i internacionals i, recentment, ha liderat projectes d'investigació sobre el tema general de la recerca d'operacions per al benestar social. Ha treballat com a consultora per a diferents empreses i altres institucions de l'àrea d'investigació d'operacions i logística.

Ha impartit classes en diversos programes de grau, màster i doctorat de la UPF i en altres universitats d'Europa, dels EUA i d’Austràlia. Actualment és la directora del Business Analytics Research Group (BARG), un grup que se centra en la transformació de les dades en coneixement aplicant mètodes analítics avançats per millorar el rendiment d'una organització.

Ha estat nomenada pel rector en data 31 de maig del 2021.