IMPORTANT ! CAL EDITAR EL CODI FONT PER MODIFICAR ELS PARÀMETRES

Vés enrere Comissionat per a la trajectòria dels estudiants de la UPF

• Comissionat per a la trajectòria dels estudiants de la UPF: Pablo Pareja Alcaraz

Direcció postal

Universitat Pompeu Fabra
Edifici Mercè
Carrer de la Mercè, 12

​Telèfon: 93 542 20 00

A/e [email protected]

Funcions

El comissionat o comissionada per a la trajectòria dels estudiants de la UPF coordina i supervisa, sota la direcció del rector les matèries següents:

• La direcció, l’impuls i seguiment del projecte general UPForward  i els projectes específics que en deriven per a la millora integral dels serveis i de la interacció del personal de la Universitat amb els estudiants i alumni al llarg de la seva trajectòria. La coordinació i avaluació de tots aquests projectes.
  • La interlocució amb els representants dels estudiants als òrgans de govern i de representació, incloent els delegats d’estudiants i el Consell d’Estudiants de la UPF (CEUPF).
  • L’impuls i seguiment de les activitats de les associacions d’estudiants i la participació estudiantil, incloent els àmbits de cultura i esport.

Nota biogràfica

Pablo Pareja Alcaraz és professor lector Serra Húnter de Relacions Internacionals al Departament de Dret, on és membre del Grup de Recerca en Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Llicenciat en Ciències Polítiques (UPF, 2001), va cursar estudis de postgrau a la London School of Economics (MSC in European Studies, 2002), a la Universitat de Georgetwon (Master of Science in Foreign Service, 2004) i a la UPF (Diploma d'Estudis Avançats, 2007; Doctor Europeu, 2010). Les seves línies de recerca se centren en l'estudi de l'ordre internacional i les normes cosmopolites, les relacions internacionals de l'Àsia oriental i les transformacions de la seguretat internacional contemporània. Ha participat en una dotzena de projectes de recerca competitius nacionals i internacionals, i ha publicat més de trenta treballs acadèmics, alguns dels quals a Mediterranean Quarterly, Energy Policy, la Revista Electrónica de Estudios Internacionales o la Revista CIDOB d'Afers Internacionals.

Ha ocupat diversos càrrecs de gestió, entre els quals, el de coordinador acadèmic del màster interuniversitari en Relacions Internacionals i del màster Erasmus Mundus in Public Policy a l'Institut Barcelona d'Estudis Internacionals (2005-2008 i 2008-2017 respectivament); coordinador docent i de relacions internacionals de la Facultat de Dret de la UPF (2010-2016); delegat del rector per a les relacions amb els estudiants (2016-2017), i coordinador acadèmic del Master in European and Global Law del Departament de Dret (2017).