Vés enrere

Plaça de la Mercè, 10-12

A/e: [email protected]

Funcions

El comissionat o comissionada de política científica té atribuïdes les competències i funcions següents:

• L’anàlisi per a la implementació de la política científica
  • L’assessorament en matèria de recerca
  • La col·laboració amb el comissionat del Parc de Recerca UPF

Nota biogràfica

José García Montalvo

José García Montalvo és catedràtic d'Economia a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i professor investigador de la BarcelonaGSE i l’IVIE. Actualment, també és professor investigador ICREA-Acadèmia. És doctor en Economia per la Universitat de Harvard i llicenciat per la Universitat de València. Va obtenir el Primer Premi Nacional de Finalització de la llicenciatura en Economia. Ha estat consultor de multitud d'empreses i organismes internacionals, incloent-hi el Banc Mundial, el Banc Interamericà de Desenvolupament, la Unió Europea i l'OCDE, entre altres institucions. Apareix en el primer lloc segons l'índex H de l'últim rànquing d'investigadors en Economia Aplicada a Espanya. Ha estat director del Departament d'Economia i vicerector de Política Científica de la UPF. Ha publicat 17 llibres i 131 articles científics. El 2017 va guanyar el premi Catalunya Economia i l'any 2019 li va ser atorgat el Premi Rei Jaume I d'Economia.